Возврат та обмін товару

Шановні покупці, наша компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно із Законом «Про захист прав споживачів», який дає вам право повернути або обміняти товар, який не підійшов протягом 14 днів з моменту покупки.

Обміну та поверненню не підлягають товари із переліку затвердженого постановою КМУ від 19.03.94 р. № 172.

Обмін та повернення товару належної якості

Ви можете обміняти товар належної якості на аналогічний товар. Обмін товару проводиться протягом 14 днів, за винятком дня покупки, за умови, що товар не був у вжитку, збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, фабричні ярлики, а також є товарний чек або касовий чек або інший документ, що підтверджує оплату зазначеного товару. Відсутність у Вас касового чека або іншого документа, що підтверджує оплату, не позбавляє Вас можливості обміняти товар.

У разі відмови покупця від товару належної якості вартість доставки товару та відправки його назад оплачується покупцем.

Умови повернення товарів неналежної якості.

Відповідно до статті 8 (частина 14) Закону України "Про захист прав споживачів", у разі виникнення сумнівів щодо використання товару, такий товар має бути підданий спеціалізованій експертизі. Обмін чи повернення коштів за такий товар здійснюється лише за результатами експертизи. Споживач має право брати участь у перевірці якості товару особисто чи через свого представника. Після проведення експертизи – наші менеджери повідомлять вас по телефону про результати та нададуть документ для підтвердження.

Якщо у Вас виникли проблеми з товаром, спочатку здійсніть такі дії:

- зв'яжіться з нами будь-яким зручним для вас способом - розділ Контакти

- напишіть нам, у темі листа вкажіть «Повернення товару» і сформулюйте проблему, що виникла, наш консультант допоможе вам вирішити її.