Как выбрать усилитель

Як вибрати підсилювач потужності

Який вам потрібен підсилювач потужності? Зіставивши необхідну потужність з потрібними функціями. Підібравши все правильно - можна брати. Здавалося б легше простого, вірно? Але насправді ж, щоб купити хороший підсилювач потужності слід враховувати не один важливий фактор. Тому надаємо вам цю статтю, свого роду - керівництво по-правильному вибір підсилювача потужності, яке допоможе вам правильно зважити всі за і проти, перш ніж придбати підсилювач для ваших потреб.

Підсилювачі які підходять до динаміків

Якщо ви підбираєте підсилювач до акустичної системи, раціонально вибрати такий, щоб був здатний видавати потужність, яка буде однорівневої з номінальною потужністю динаміка в 2 рази більше. Таким чином, для аудіосистем з номінальним опором і потужністю 8 Ом і 350 Вт потрібно такий підсилювач, якого вистачить, щоб видати 700 Вт з навантаженням 8 Ом. Що стосовно стереодинамиков, то тут потрібно такий підсилювач - 700 Вт на канал в 8 Ом.

Коли використовуються підсилювачі з запасний потужністю, чистота передачі потужності в акустику буде гарантовано забезпечена. Запасом потужності називають різні значення нормального робочого рівня підсилювача і максимального рівня. Музика має широкі варіації в динамічному діапазоні. Без достатнього запасу потужності ви будете зустрічатися з неякісною роботою вашої акустики.

Окремі професійні підсилювачі спроектовані так, що у них є додатковий запас потужності. Дані підсилювачі відтворюють перехідні піки, які вище їх номінальної потужності. При виборі моделі підсилювача, робіть акцент на пристрої з номінальною вихідною потужністю, що дорівнює номінальній потужності програми динаміка.

Зверніться до виробника підсилювача, щоб дізнатися більше. При прослуховуванні і роботі з апаратурою в студійній середовищі, потрібно дотримуватися пікові перехідні характеристики. Для цього призначені підсилювачі, по потужності великі в 2-4 рази номінальної потужності динаміка (НМ). Коли бюджет або старе обладнання змушують користувача експлуатувати підсилювач малої потужності, то користуватися підсилювачем слід дуже обережно, а краще взагалі не використовувати. Використання підсилювача малої потужності через зниженого енергоспоживання призводить до виходу з ладу всієї системи і динаміка.

У чому вимірюється імпеданс

Ом - це показник опору. Аудіокоректор, як правило, розраховані на роботу з опором 4, 8 і 16 Ом. Нормальна робота системи досягається, коли навантаження на динаміки відповідає підсилювача. Але коли загальний імпеданс занадто високий, то потужність зменшується.

Якщо загальний імпеданс динаміка знижений, відповідно потужність стане вище, це може закінчиться перевантаженням всієї системи і виходом з ладу підсилювача. Можна приєднати скільки завгодно колонок до підсилювача, але є важливий фактор - все динаміки повинні бути правильно підключені та не нижче зазначеного вихідного опору підсилювача.

Динаміки також можна з'єднати разом. Подвійні підключення динаміків, будь то підсилювач, мікшер, корпус динаміка, підключаються паралельно. Таке підключення забезпечить повне опір колонок акустичної системи з підсилювачами для стабільної та ефективної роботи.

Зазвичай користувачі розміщують корпусу з ідентичними опорами в паралельну ланцюг. Даний простий метод просто поділить імпеданс на все динаміки. Давайте порахуємо. Якщо взяти 4 динаміка з номіналом 16 Ом, вам буде потрібно 16/4, щоб отримати 4 Ом.

D підсилювачі - легше і менше

В підсилювачах потужності встановлюються різні конструкції розподілу електроніки, які розділили по класах - A, B, AB і т. Д. Класи А і АБ перші на ринку. За минулу 10 років підсилювачі потужності D - класу завоювали лідируючі місця.

Клас D виробляє стільки ж енергії, скільки і підсилювачі класу A або класу AB. D підсилювачі - набагато більш ефективні.

Мостовий режим роботи підсилювачів

Метод вимірювання двоканального підсилювача працює так, що два канали можна «поєднувати» або з'єднати для використання разом на одній навантаженні. Мета полягає в тому, щоб взяти двоканальний підсилювач і створити більший одноканальний, який забезпечить більшу потужність. В результаті ви отримаєте більше потужності для динаміка, ніж було б можливо від одного з каналів.

Наприклад, підсилювач потужністю 100 Вт на канал може виводити один канал потужністю 300 Вт після моста. Більшість сучасних підсилювачів мають перемикач для включення мономостовой роботи. Зазвичай, підсилювачі, що працюють в мостовому режимі, роблять це тільки з динаміками, які мають подвійне опір мінімальної номінальної навантаження. Наприклад, для підсилювача з номіналом 4 Ом, що працює в звичайному режимі, зазвичай потрібно 8 Ом в мостовому режимі.

Що робить обмежувач?

Велика кількість підсилювачів має вбудоване обмеження для підвищення сигналу при одночасному запобіганні перешкод, запобігання неполадок в сигнальної ланцюга, налаштування максимальної гучності, для захисту гучномовців і підсилювачів від обмеження і т. Д. Якщо ви надумали виставити посилення на максимум і заборонити його передачу сигналів, обмежувач - ваш кращий інструмент!

Потужність і гучність

Зазвичай правильним рішенням буде вибрати підсилювач здатний видати таку потужність, щоб вона дорівнювала НМ програми. Значить, для гучномовців з номінальним опором і номіналом 8 Ом і 350 Вт потрібен підсилювач здатний видавати 700 Вт при навантаженні 8 Ом. Для стереодинамиков пристрій повинен бути розрахований на 700 Вт на каналі в 8 Ом.

Експлуатація підсилювача з резервним запасом забезпечується надходження чистого сигналу в динаміки. Запас потужності - це різниця максимального і нормального робочих рівнів. Музика має широкі варіації в динамічному діапазоні. Без достатнього запасу ви виявите, що обладнання буде фаніть.

Поділися з друзями

Поки що немає коментарів, Ви можете бути першим.

Додати коментар